perjantai 13. elokuuta 2010

vilmuli vuodattaa

Kun olin pienempi nuorempi, meille tuli koululainen! Koululaisen lopussa oli palsta lukijoiden höpinöille. Sen nimi oli KYNÄJENGI.
Nykyään sen nimi on ASIAA.

Tiedän koska sain pitkän ikuisuuden jälkeen käsiini KOULULAISEN, kun kävimme Picon äidinin voittamilla ennakkonäytöslipuilla katsastamassa *läbäl >_o~* leffan kissat ja koirat: katti katalan kosto, ja ovelta sai lehden ~ilmasexxx~*u*

lapset vuodattavat mielenkiintoisista asioista. Mäki haluun! :C

Hei kaikki!
Must ei oo kiva ku mun paras kaveri sanoo mua ain niiku lesboks ku piirrän naisii :C koska siis must se ei tee lesboo jos piirtää niiku naisii? Ottakaa kantaa et tuntuisko teist kivalt, tai siis mulei oo mitää lesboi vastaa enkä sano etten niiku vois ikin tykätä tytöst tai sillee mut en mä kokonaa ainakaa oo lespo!!1!! :'CCCC
ja sit kans mun pikkusiskot kiusaa mua ain eikä sekää oo kivaa. Onks teilki ilkeit pikkusisaruksii? OTTAKAA KANTAA!11!2?? PLIIS mä en haluu olla yksin mun ongelmien kaa hei.

-vilmuli vuodattaa


NONNI kyllä heti tuli parempi mieli! ^-^ jjuu ollapa taas nuori ja viaton :c

Maanantaina alkaa elämäni kuvataidelukiossa (Picon mukaan lesboluolassa siis). Ja must ei tunnu kivalt ny just ku en tiiä miks ku ei tunnu! :,C



ja olkoon tässä vielä pieni loppukevennys, kun olen taas niin vakavia kirjotellut :C
joku koulun kuvistunneilla tehty wanha raapustus jota en vieläkään ole värittänyt loppuun :,D pitäis varmaan, mutta unohin ja nyt ei pyge.




5 kommenttia:

  1. Täytyy nyt kyllä tunnustaa, että toi loppukevennys oli sangen kevyt, enkä yhtään ihmettele miks pääsit kuvataidelukioon.. : DD

    VastaaPoista
  2. Voi-voi tätä nykymenoa, saa tyttöjä piirtää ihan rauhassa vaikkei tytöistä lemmekkäässä mielessä tykkäisikään!

    Ja kiitos, sait minussa aikaan ikävän KYNÄJENGIä kohtaan. Kahdeksankertainen jee.

    VastaaPoista
  3. Tiie: haha joo, kaikkea sitä jaakkolan ilmasto(innin puute) saa aikaan XD
    Siiri: jee otit kantaa, kidi siiruli <3
    :,( ihan nostalginen fiilis tulloo

    VastaaPoista
  4. Kjiäh kjiäh kjiäh ihana ''ruokaaaaa''
    Pääsit kuvataidelukioon!? Jumalauta onnea <3 Hävettää ku kuulee kaikesta vasta blogiesta ja öö ämm öö facebookissa :--)

    Joo vuodatuspalstat meijäikäsillekki! Miks vaa esiteinit saa ):
    Ja toho liittyen mulle tehää ihan samaa! It's raakaa, mutta mähän en saa valittaa ku olen lesbo... Tosin mulle se tuloo vaatteista :::D ''Ompas toi sun paita gei... senkin lesbo'' ja kaikki vittu mitä mä teen niin liittyy helvetti pimppi perkele mun seksuaaliseesuuntautumisee ):: Sitä on iha pepusta kuunnel

    -ilonainen (hehe hustler)

    VastaaPoista
  5. jooo aiheena "kissa, joku toinen eläin, ihminen ja ruokaa" oon luova hei!!!! :DD
    Ja pääsin, tääl on kivaa ja ihmisii ja sillai XD ei nii pelottavaa ku luulin. Kukaa ei kato oikei sillai nenänvart pitki ... -u-

    :,C mä en viittis lajitella itteeni mihkää sexuaalilokeroihin kuen oikeesti _tiiä enkä haluukaa tietää, mut ärsyttää silti ku naisii on vaa nii helppo piirtää XD kai mä ny paremmin naiset tunnen ku iteki semmone oon hm hm

    VastaaPoista